lørdag 21. september 2024

21. september 2024

 Igår natteravn. Jeg går to ganger hvert halvår. Det var ganske varmt og mye folk på utestedene. Litt utover kvelden var det lite ungdommer og jeg kom hjem kvart på tolv. 

For en uke siden døde tante Inger, den siste av tantene, vemodig. Hun rakk nesten å fylle 90. Jeg tar et tog som går 5 om morningen og nattog hjem samme dag. 

Potetfestival på Bryne. Gågate for anledningen og poteter til 10 kroner kiloen som i disse dyrtider er ganske billig.

Varmt i helgen og så blir det regn til uka. Jeg begynner på oppusning av gang og trapp  når det dårlige været setter inn.

Ellers har jeg bestilt flybilletter til Paris og tog videre til Macon for så å ta buss til Taize om ca. tre uker. Før det er det Oslo-helg med Odd og Evy. Ettersom Arne har blitt ganske så sprek etter hofteoperasjonen har vi dessuten bestemt oss for å dra til Krakow i november.

Katekese-kurset i St. Svithun har starta opp. På tirsdag begynner det halvårlige kurset på Utstein pilegrimsgard som Heidi og jeg har bestemt oss for å følge. En samling i måneden.




Ingen kommentarer: