onsdag 19. november 2008

SYK!!

Vi bør kanskje begynne å skru på ovn på loftet for når man sitter der en kald høstdag så hjelper det ikke å tulle seg inn i et teppe. Det er rett og slett kaldt. Jeg kjente på søndag at et angrep var under anmars og mandag tidlig kveld skjønte jeg at høstforkjølelsen var på gang. Igår følte jeg meg riktig elendig, men idag går det meget bedre. Jeg har snakket flere telefoner (om mulige interessante prosjekter), lest litt spansk, svart elever på its learning, twitret, forberedt morgendagen og det hele tatt. Det går bedre.
Ellers er bilen under kyndig behandling hos Brødrene Kvernland, og det blir sikkert svindyrt. Vil ikke overraske meg om regningen (inkludert fiksing av bulk) vil bli på 10 store lapper. Men vi er da uten bil noen dager.
Yndlingsboka denne uka er 555 helbøyde verb. Der står det mye fint! Men jeg har faktisk tro på at det er mulig å lære seg alle disse endelsene på rams.

Ingen kommentarer: