torsdag 19. mars 2009

Dårlig dag


Salsa3 på linje for øvete, var, vel, for øvete. Var jeg øvet? Nei, jeg var ganske uøvet og snudde feil vei konstant, løfta feil arm, og det meste gikk galt. Jeg var såpass utilpass - at jeg rett og slett gikk. (Bildet er fra et veldig kjekt og morsomt kurs på Salsanor - helt ulikt det jeg opplevde på STIL denne kvelden).
Ellers har jeg vært på kurs med Henning Fjørtoft, vært litt på jobb, sendt 33% av nærmeste familie til Oslo. Imorgen drar Halvard på Ungkyrkjeweekend, jeg setter meg på toget halv 3, må huske å ta ut kjøttdeigen av frysen som Halvard skal ha med, jeg må hente det kalligraferte diktet som far skal gi til mor (litt forsinket diamantbryllupsdagspresang), mate katter og fugler før jeg drar.
For å fortsette den litt dårlige dagen (som i noen grad fortsatte dagen etter) - da jeg skulle sjekke hvor jeg skulle sjekke vogn/sete - oppdaget jeg at jeg hadde klikka helt feil - og hadde bestilt avreise Bryne kl 1100. Ikke så lett når jeg jobber til 12 og har diverse ting jeg må ordne før halvtre-toget. Jeg er spent på om jeg møter en snill konduktør som har empati for folk som har klikka feil.
Mine reiserelaterte tabber
  • bestilt Gøteborg-ferge til feil dag (men de snille menneskene i Kristiansand lot oss være med selv om fergen egentlig var full, jeg framstod sikkert som en loslitt og litt forvirret familiefar som man syntes synd på)
  • Bestilt ferge fra Fredrikshavn til Oslo - i den tro at Fredrikshavn lå på Sjælland (men det gjorde det ikke) - vi gadd ikke stå opp halv tre om natten for kanskje å rekke fergen - og kjørte heller via Malmø. Men jeg fikk faktisk refundert noen kroner, og vi hadde fin tur gjennom Skåne.
  • Bestilt fly til Bergen på feil dag (pengene rett i vasken - men trakk det vel fra på skatten)
  • har en følelse av at det er mer, men likevel - jeg reiser ganske mye - og stort sett bestiller jeg rett. Burde kanskje sjekke at Sevilla-billettene mine er bestilt til rett dag!

Ingen kommentarer: