lørdag 21. mars 2009

I Bærum


Etter å ha dobbelbetalt NSB kom jeg meg til Bærum der jeg ble hentet på Lysaker av Eva Mari og traktert med pastasalat. Ettersom turen allerede var dyr, prøvde jeg å spare inn en hundrelapp ved å ikke kjøpe den middagen jeg ellers hadde tenkt å kjøpe på toget.
Nå har Henrik og jeg gått en lang tur med Marco, det er fortsatt nesten en meter snø her. Henrik hadde hatt en tøff uke på jobb - jeg er imponert over engasjementet og omsorgen han viser klientene sine, dem som ikke har fiksa livet, som ofte ingen bryr seg om, og som sliter med en blanding av rus og psykiatri.
Etterhvert skal jeg komme meg til mor og far, og så skal vi på kino i kveld og se Mannen som hater kvinner. Ingrid kommer også, så nå skal jeg bestille billett til henne også. Hun ligger over til imorgen. Halvard ville egentlig ikke på skiweekend, men da han ringte for å melde seg av, tror jeg de overtalte han. Det er en uten ski på skiweekend - og det er vår egen Halvard. Egentlig hadde jeg gitt han grønt kort for å lage LAN og ikke dra på weekend, men jeg er glad for at han dro til fjells ett eller annet sted.

Ingen kommentarer: