søndag 17. mai 2009

Omstilling







Nå må jeg foreta en mental omstilling, det er riktignok 17.mai, men jeg må fokusere på å få skrevet spansk-oppgaven. Fredag kjørte vi til Homborsund - kjekt å kombinere henting av Ingrid med besøk hos Frode og Ingjerd. Klokka 8 kjørte vi til Danvik, og gps'en holdt oss oppdatert med ankomsttidspunkt løpende. Vi ankom litt før 12.
Lunsj og avskjed - innom Porsgrunn for å hente Oddvar - bilen måtte repakkes litt. Ingrid reiser nemlig med MYE bagasje. Ankomst Bryne i 12-tida. Vi fikk med 17.mai-tog, Halvard i ny dress etter litt press. Nå legger jeg ikke opp til så veldig mye program, men jeg ser det ikke som usannsynlig at vi må kikke på folketoget litt. Sunniva og Spor-gjengen skal visst ha et eller annet - eller jeg blir bare sittende her.
Jeg fikk ikke med meg folketoget - Sunniva og co vant en pris for "løgnaste innslaget" (bildet ligger på Aftenbladets sider og er tatt av Cornelius Munkvik)

Ingen kommentarer: