fredag 4. september 2009

Fredag

(Bildet er fra min Romatur for noen år siden)

Heidi er i Roma, og jeg har hatt en aldeles rolig fredagskveld der jeg har strøket skjorter og ellers vært huslig. Så var jeg inne og henta Sunniva og 3 andre jenter som hadde vært i fødselsdagsselskap. Belønnet meg med et glass rødvin ved midnatt.
Men det er den store skriveinnspurten, jeg hadde fri på torsdag og fikk gjort den store jobben, omskriving av den første delen som konsulenten var mest kritisk til, er jeg heldig, har jeg selv teksten klar i løpet av morgendagen. Så har jeg to dager til å jobbe med illustrasjoner, innholdsfortegnelse, bakside, litteraturliste og stikkordsregister.
Igår var jeg og fikk diverse vaksiner, skal en gang til for hepatitten. Ellers er ting ganske i rute. Det skal bli utrolig moro med CR.
Jeg sjekket forøvrig billetpriser for alle 6 til New York i vinterferien, bare 20 000. Tror det burde være et kjekt sted å feire 50-årsdag. Vurderer å kjøpe billetter i slutten av neste uke. (Bildet fra NY er tatt av "kennymatic")

Ingen kommentarer: