torsdag 27. august 2009

Fredag og snart helg

Dvs - kl er 7, og jeg skal faktisk på jobben. To travle oppstartsuker, men det går greit. Jeg har fått til noe av det jeg begynte på i fjor, og det er flott å kunne gjenbruke mye av det jeg lagde forrige skoleår. Igår våknet vi at dryppende vann fra taket, ikke rart når takvinduet stod oppe og det regna ganske friskt. Skal vi skifte tak nå, eller skal vi vente på en taklekkasje til?
OC har slitt med å finne sted å bo i Trondheim, og han var ganske sliten av å bo hos "fremmede", dvs på en sofa i stua. Det er jo litt forståelig. Så han sitter akkurat nå og venter på dagtoget til Bryne.
Idag har Heidi fri, og hun skal til Vats. Jeg vet ikke helt hva jeg skal idag (antakelig skriving), men imorgen skal uansett Heidi og jeg en tur til Stavanger (hente mac på verksted, gå litt tur, spise, kanskje kino), så håper jeg at Arne og jeg får kollokvert for første forelesning viste at her må det jobbes. På søndag kveld er det ny runde med minisalsa på Bryne vgs.

Ingen kommentarer: