onsdag 2. desember 2009

onsdag

Da er jeg svinestukket, Heidi sendte en hastesms om at det var fritt fram for "oss som ikke er i en risikogruppe" å få nåla i armen. Nå venter jeg på feber og andre forhåndsvarslede plager. Så kom første ladning med blurb-bøker idag - og de ble kjempefine! Venter på hovedladningen med 20 bøker - kanskje imorgen. Imorgen er det samling for hovedvernombud i Stavanger. Jesussalsa om kvelden. Fredag - får inn 3 bunker med stiler. Må rettes i løpet av lørd.-mand. Imorgen skal jeg ringe Salvesen, og håper han sier at hodet er ok. Joffe ringte her om dagen- lenge siden jeg snakket med han, nå må jeg ringe og gratulere Einar med 59-årsdagen.
Ganske kaldt - strømmåleren snurrer som bare det - ungdommene vil gjerne ha det varmt på rommene sine. Bedre med minus en og kaldt en + 5 og regn.

3 kommentarer:

schubi sa...

hvordan i all verden vil du klare å rette 3 bunker med stiler på en helg??? skal du sove og spise også?

Leif Harboe sa...

maks 15 minutter per tekst - helst 10 - da bør jeg klare en bunke på 7 timer - så kan bruke det meste av mandagen på retting også. Men det er ikke det mest lystelige.

schubi sa...

galning!