mandag 22. februar 2010

Opp tidlig


Vi kjøpte todagers busskort med Greyline, som da vil si at vi hutrer og fryser på toppen av en dobbeltdekker, men man får sett ganske mye på en effektiv måte. I Harlem spurte Halvard fint om vi kunne gå av, ikke fordi han ville studere the black community, men fordi han skulle veldig på do. Vi gikk da fra Harlem langs Central park og helt ned til Time Square - det var ganske langt!. Så fikk jeg meg et besøk på på the Apple store på 5th avenue der jeg kjøpte Aperture (som jeg foreløpig ikke får til å virke) - pizza på en koselig litt hull i veggen sted der de reklamerte med at de leverte pizza til Operah som hadde kontor rett ved. Godt og billig. Ny busstur om kvelden før vi tok en subway og en Path for å komme oss hjem. Nå er klokka litt før seks om morgenen og jeg har stått opp for å skrive på spanskoppgave.

1 kommentar:

schubi sa...

leif, nå må du gi deg! du kan jo ikke skrive en oppgave når du er på ferie (og særlig ikke når du er i NY!!!). crazy people...

p.s. akkurat like markus når det gjelder apple stores ;-)