onsdag 17. februar 2010

Torsdag 18. februar 2010

Det har vært travle dager. Men nå ser det ut som jeg kommer imål med det meste. OK, veldig kjekk dag på jobb den 12. Det varmet med taler, kaker og ballonger på jobb. Fredag kveld var mest jobb - å få kantinen i stand. Så gikk lørdagen med til laging av mat, tur på vinmonopolet, diverse annen handling, henting osv. Kjekk fest. Rydding på søndag. Så har jeg nå fått unna rettingsarbeid både for Universitetet og skolen. Igår kveld var jeg på gruppechat om uruguansk modernistisk feministisk litteratur. Jeg hadde ikke egentlig studert diktet, og ble ganske svett da den andre studenten, Rudolfo, forsvant, og jeg var alene med læreren. Men ok - som norsklærer kan man jo si litt om modernisme.
Idag skal jeg endelig tenke litt på New York. OC har blitt veldig lite glad i å fly, og Hilde tok en liten prat med han om det. Det virker som det var til god hjelp. Ikveld står jeg vel antakelig over Holmen, vel - jeg har litt lyst, men jeg skal skrive utkast til en analyse av novella/fortellingen Clarisa av Isabel Allende. Kan hende det likevel er såpass kurant at jeg kan få med meg stavangertur. Et bilde eller to skal legges ut. Har ikke kommet så langt.

Ingen kommentarer: