onsdag 28. juli 2010

28. juli 2010 - på Bryne igjen

Vi har vært hjemme i snart to uker. Jeg skriver på bokprosjektet, og må vel si meg fornøyd med tekstene så langt. Så var vi en kjapp tur i Bærum. Henrik var så vidt innom på vei fra Sunnmøre til Spania, men Eva Mari var på plass. Flott å starte dagen i senga/sofaen servert kaffe og morgenaviser.
Ellers har jeg skrudd opp 8 billy-hyller og malt det nye arbeidsrommet. Heidi ønsker seg lyrikk-bøkene inn hit, og det er det jo plass til.
Halvard er med andre ord nå anbrakt på loftet. Begynner med demontering av kjøkken rett over helga tenker jeg. Ellers oppdaget jeg et objektiv på foto.no, en 28-135 mm. Selgeren bodde i Hauge i Dalane, og kjørte innom. Ok å bruke i Bolivia vil jeg tro. Det er med andre full gang her, og ikke akkurat slappavferie.
IMG_0672Nå er det ca en uke før vi kjører til Sunnmøre.

Ingen kommentarer: