søndag 3. februar 2019

Bjødnalia 3. februar 2019

Det ble en ny overnattingstur, jeg hadde egentlig håpet å få til en både i desember og januar, men får skylde på en forkjølelse som satt lenge og som blant annet førte til at jeg nesten ikke hørte. Det var ganske anstrengende i klasserommet, men jeg mener vel at hørselen er tilbake til nesten normal, dvs litt under 50%.
Ingrid og Oddvar har nå bodd her i 5 uker, det går riktig bra. Huset deres skal få ny etasje. Spennende prosjekt. Iben er en liten solstråle. Så henne er det kjekt å ha i huset. Hun har lange dager. Leveres i barnehagen på Kåsen 7 og er tilbake halv fire fire. Jeg har usendvanlig travle dager på skolen, hadde tenkt jeg skulle bidra i levering og henting, men det har ikke blitt noe av.
Etter to helger på reis (Homborsund - Frode 60) og Haslum/Oslo (Tove 80), ble det en kortreist tur med Gunnar. Vi dro lørdag i totida og fant et passelig sted å slå opp tarpen, og dro tilbake litt seinere på kvelden med  resten av utstyret + ved. Vi hadde oppgradert sovepostene + kjøpt trekk og som sagt en tarp. Det funka bra!
Millsveggen på Grünerløkka

Sunniva og Trygve har adoptert to katter


Nedrigging

Her er vel klokka rundt 8

Ingen kommentarer: