fredag 22. februar 2019

Fredag 22. februar 2019

Det vil si at jeg har rukket å bli 59 år siden sist oppdatering. Det har vært stridt med to oppstart av to grupper i voksenopplæring og student, men nå begynner det å gå seg greit til.
Jeg sitter på skolen, og gjør meg klar til økta jeg skal ha med en liten gruppe minoritetsspråklige. Så skal jeg etter hvert komme meg på toget til Oslo.
Vi hadde en ny overnattingstur, Gunnar og jeg. Denne gangen til Kvernafjellet. Stadig nye erfaringer. Jeg har funnet ut at jeg trenger en mummy size sovepose, dvs. jeg har en for vinterbruk allerede. Jeg har også funnet ut at jeg tror nettene blir bedre hvis jeg slipper å dele trange fjelltelt med andre.  Kvernafjellet ligger en halvtimes gange fra Tjåland, det var med andre ord ikke spesielt langt, men vi slepte med oss ved, og satt på toppen der og fyrte opp grill og lagde bål.
I går var det sokneråd, interessant innblikk i menighetens indre liv. Flinke folk i staben der. I Bærum treffer vi Henrik (Eva Mari er på Sunnmøre), vi treffer Trygve og Sunniva + foreldrene til Trygve. Og vi treffer sikkert også Halvard. Hadde tenkt å ha med ski, men det ble litt for innviklet.

Ingen kommentarer: