lørdag 21. mai 2022

To streker


 Var støl og slakk på torsdag.  Testen  for covid var positiv. I dag - lørdag føler jeg meg ganske normal og frisk.  Så da må man jo si at man har fått en lettversjon. Jeg ser at apoteket gir boostervaksiner - så jeg får vente til litt etter pinseturen før vaksinering.

Halvannen uke igjen - denne uka er ganske amputert pga. Kristi himmelfart og fri fredag i tillegg. Sliter litt med å lage noe meningsfylt for tømrerelevene.  

Skal møte Arne i Dublin 26. august. Hella fyller 25. og da tror jeg det ender med at jeg også flyr til Dublin - så skal vi toge rundt en uke før han flyr hjem og jeg toger til Hendaye - for å gå pilegrim i Spania. Det blir så bra alt.

Men den nærmeste turen er i pinsen - på lørdag bort til Henrik og Eva Mari. På mandag til Sundborn  over Kongsvinger og retning Falun? (les Carl Larsson - så antakelig telting i Idre hvor Gunnar og jeg lå (hvis det ikke regner) - så overnatting på Bergstadens hotell på Røros - før vi ankommer Pilegrimsheimen i Trondheim. Jeg har ikke begynt å tenke på tilbaketuren ennå.

Ingen kommentarer: