lørdag 7. januar 2023

7. januar 2023

 Da har jeg oppdaget at det var helt kurant å koble et gammelt bluetooth-tastatur til iPaden. Fint med tanke på forestående Polentur som nærmer seg. Jeg har bestilt to netter  rett utenfor Krakow og to netter på hostel i Bielsko-Biala. Imorgen bestiller jeg litt togbilletter. Kanskje en natt i Wadowice og resten av uka i Krakow

Jeg forsøker ellers å gå min sedvanlige rute - først til Njåskogen, så over Midgardsormen, deretter til Sandtangen og hjem. Det er en drøy mil. Igår var det regn og sterk vind.  Ble klissblaut på beina.

Uansett - jula er rydda ut. Jeg har forsøkt å systematisere julepynten i ulike kasser, og errelativt fornøyd med resultatet. Vi har juleting i overflod, men jeg gadd ikke begi meg inn på kastediskusjoner med Heidi.

Idag - lørdag. Vi har ikke så mye planer, det regner ute. Kino i kveld tror jeg.Taco og riskremrester fra jula til dessert.





Ingen kommentarer: