torsdag 17. august 2023

Fredag 18. august Covid?

 Det har vært intense dager, Sunniva har vært her med 4 måneder gamle Tage, og jeg har vært på trilletur klokka 6 om morgenen for at Sunniva skulle få sove litt. Så ble vi smittet av en forkjølelse som i følge hurtigtesten viste seg å være covid, men alle har nå blitt ganske friske, men en stund lurte jeg på på om vandringen måtte utsettes til neste år. Nå er sekken nesten klar. 


Jeg er litt ambivalent til flyreisene mine. Asia i april, Trondheim nå og Spania i september. Men ok.

Tage  er en nydelig liten gutt som ikke er redd for å ta litt plass i verden. Igår hadde Iben sin første skoledag. I nydelig høstvær rullet Tu skule ut en liten rød løper og tok i mot spente førsteklassinger og deres foreldre. Jeg tror jeg var den eneste i besteforeldrekategorien. På kvelden spiste vi kake og feiret Iben som var i strålende humør.

Ingen kommentarer: