fredag 1. januar 2010

2010


Så var det 2010, først måtte Halvard kjøres til EA, kompisene hans og han skulle spise pizza fra pizzabakeren. Ingrid gjorde jeg avtale om å hente litt utpå natta, hun var på en rølpefest et sted etter Salte-krysset.Innimellom var vi hos Gunnar og Hanne-Lise. De skal forøvrig på sommerferie til Makedonia, og det kunne være mulig å være med. Makedonia? Broren til HL har nemlig jobbet som misjonær eller noe liknende der nede, og nå driver han litt reisebyrå for å bidra til næringsutvikling der nede.
Vis større kart Byen de skal til heter Struga og er da nord for en diger sjø som grenser til Albania. Det kunne vært spennende, men de snakker jo ikke spansk der da.
En morsom mulighet hadde jo vært å ta det som en del av en Interrail-tur. Det koster litt over 3000 kroner hvis man vil reise 10 dager i en periode på 22 dager. (Flybillett i underkant av 5000).
Jeg starter ellers det nye året med avsluttende bokjobbing. 2. korrekturen dumpa inn på mailen igår.

1 kommentar:

schubi sa...

godt nyttår!!! her ble det rolig, bare markus, jeg og lille jenta i magen :-) første nyttår i norge og hva skal jeg si?! dere starter fyrverkeriet allerede 5 minutter før tiden er inne. haha, lurte et øyeblikk på om det faktisk finnes noe tidsforskjell mellom tyskland og norge ;-)

ellers hørtes det kjempespennende ut med en tur til makedonia, særlig hvis dere reiser på interrail. jeg ville alltid gjøre noe slikt og har ikke gjort det- nå kan jeg glemme det for de neste 15 år tror jeg :-)gjør det!!! :-)