torsdag 11. juli 2019

Sommer del 1 og 2

Første del  handlet om å kjøre til Bærum i Odd C sin bil og feire Joffe sin 70 årsdag på Fossum. Joffe hadde gitt oss i oppdrag å vise noen bilder fra hans oppvekst og vi gjorde vårt beste selv om vi aldri fikk digitalisert filmene som ligger hos Einar.  Henrik gjorde en utmerket avfotograferingsjobb. Bildet nedenfor er fra England hvor far jobbet og Joffe begynte på skolen (antar jeg).


Deretter var vi hjemme noen dager før Heidi, Odd C og jeg tok nattfergen fredag 28. juni til Hirsthals, uten lugar, "pilotstoler" som det er vanskelig å sove i. Jeg hadde med liggeunderlag og fant meg noen kvadratmeter.

Flott hus i Humlum (Airbnb) der vi var i 12 dager, Sunniva, Oddvar og Ingrid + Iben var der en uke.
Ved kirken i Humlum

Siste kveldstur

Huset vi leide gjennom Airbnb



Tilbake til Bryne onsdag den 10. juli. Denne gang via Hirtshals - Kristiansand. Kjapp overfart på drøye to timer. Sykkelstativ og to sykler. Bildet nedenfor er fra Venø - en liten øy i Limfjorden som vi syklet en runde på etter å ha tatt en liten ferge.


Tilbake her - vasking av tøy, se til kjøkkenhage, klippe litt gress osv. Jeg burde vel også malt litt, men vet ikke om det blir noe av.

Torsdag (igår) kom Halvard og Therese.

Ingen kommentarer: