fredag 15. august 2008

Flickup

Fant et ganske ok program til å ta bilder med iPhonen og sende dem til Flickr, kosta beskjedne 11 kroner (to dollar). Flickup heter det og selges altså på Appstore.
Simplifymedia var også et meget smart program jeg lasta ned - programmet gjør at jeg kan streame de 7000 sangene jeg har på iMacen med iPhonen via wifi eller 3g, jeg kan dessuten streame andre brukeres musikk hvis de gir meg tilgang. Det var gratis, så betalte jeg dollar for et program som gjør at man kan streame nettradioer. Det har jeg ikke funnet helt ut av - mange av stasjonene lot seg ikke avspille (fikk feilmelding).
Idag er er det lørdag - vi må få gjort noe i forhold til mat og konfirmasjon - Heidi vil helst en tur til IKEA, og jeg har lyst til å jobbe litt i forhold til undervisningen som skal igang på tirsdag. Imorgen må jeg på golfbanen etter lang golfpause.

Ingen kommentarer: