lørdag 2. august 2008

Lørdag



På mandag kjører vi til Bærum for å besøke mor og far, og om kvelden skal Margrethe feire sin 20-årsdag. Ellers hadde jeg ikke så veldig lyst å kjøre til Danvik i forbindelse med oppstart av Ingrids folkehøgskoleår, May Brit sier hun kan kjøre, vi får se om de klarer å organisere dette.
Fin golf selv om Halvard sliter med å treffe ballen slik han vil og kontrollere temperamentet, Oddvar spilte seg ned til 33. Ellers har jeg begynt på studieenheten om "det moderne Norge" - greit å jobbe litt med det - det står på dagsorden for 3IDA når vi tar fatt om et par uker.
Jeg leste en artikkel om What's really killing newspaper, at folk idag trengte å lese avisa for å ha noe felles å snakke om, et slags sosialt råstoff, mulig det - jeg har i et halvt år nå stort sett klart meg uten Stavanger Aftenblad i papirformat. Det er bare en ting jeg savner - det er dødsannonsene.
I åttetida kjørte Heidi og jeg til Orre. Sikkert 19 grader i vannet og store bølger. Årets nordsjøbad? Om natten et enormt tordenvær.

Ingen kommentarer: