lørdag 9. august 2008

Siste lørdag denne sommerferien


Jeg var først oppe - dvs. Odd Chr. burde være først, men han forsov seg to timer til tidlig vakt på Sivdammen, ganske deilig med stille hus og en kopp kaffe. Jeg har gjort ferdig noe jeg lovet til Cecilie i NKS, og kom godt igang med studieenhet 7. Marion i NDLA hadde rukket å legge ut årsplanen jeg sendte henne på torsdag, og etter litt jobbing foran skjermen, dro jeg til posten og hentet iPhonen. Loff og pålegg + to lørdagsaviser på Kiwi. Kl 11 dro Halvard og jeg til Kvadrat, han trengte gitarstrenger + noe å henge gitarene opp på veggen, så vi klarte å svi av ca 1200 kroner på Sagevik. Så kjørte vi til ruten for å hente Sunniva (+Irene + Vilde). Jeg skrev litt mer - og har ellers hatt en halvsløv kveld med OL + en film jeg hadde liggende på harddisken (Cher - The suspect), Cher er bra!. Nå sitter Heidi og broderer mens jeg blogger - skikkelig lørdagsidyll.
(Bildet minner meg om all den gode maten vi spiste i Spania - asparges med Serrano-skinke)

Ingen kommentarer: