onsdag 13. august 2008

Første dag på jobben



Vi ønsker å bli flinke til å gå/sykle, men det er rart hvordan det alltid begynner å dryppe vann fra himmelen i halvåtte-tida. Ønsker jo ikke å ødelegge de fine skoene jeg kjøpte i Polen.
Pc'ene på jobben mangla, et eller annet med image som ikke var klart. Det gjør jo ikke noe når man har med egen mac. Ellers synes jeg det var ganske trivelig å møte folket igjen. Kake fikk vi også. Egentlig skjedde det ikke så veldig mye. Et ganske langt møte først - men der det som ble sagt var fornuftig og ryddig lagt fram. Så et ganske kjapt møte i det som nå skal hete trinnlag.
Så snakka jeg lenge med Marianne som skal overta to av klassene mine. Så skjedde det ikke så veldig mye mer - jeg lasta ned to oppskrifter på iPhonen - dro ned til Rema i tretida. Odd Chr overtok matlagingen, og så har det vært en halvsløv sofakveld - først med OC og Halvard + popcorn, pianøtter og DVD - så foran mac'en. Nå tror vi skal ut å gå en tur - fint vær. (Bildene er tatt med iPhonen)
.. Sengetid for lengst - men jeg har ikke helt klart å komme i seng. Svigers ringte og bad meg stikke innom Odd som hadde trøbbel med mobiltelefonen. Vi gikk bort - og jeg fant ikke helt ut hva problemet var - jeg fikk uansett gang på telefonen. Så hadde vi sein kveldshandel på Kiwi. Nå - in bed.

Ingen kommentarer: