torsdag 14. august 2008

Fredag



Jeg skal unngå fristelsen til å bli sittende altfor lenge, men vi begynner ikke før ni pga blåturen igår som jeg synes var veldig vellykket. "Gamle Salten", fint vær og reker med Lysefjorden som kulisse blir vellykket uansett. I dag skal jeg snakke med Olav Duun vgs om kurs i Namsos - antakelig oktober - har kurs i Stavanger + Øvre Eiker i september - og kurs for Rogalandsbibliotekarer i november + diverse andre engasjement så det gjelder å ha tunga rett i munnen.
.... Å ikke vente på arbeidsgiver. Kollegene sitter på 3. dagen uten pc'er - grunnen - noen skylder på noen andre - ikke så veldig interessant, men vi er da noen her som er selvforsynte med private maskiner - og som da faktisk får gjort noe at det vi skal. Da betaler det seg.
Vi hadde første møte i det som er døpt faglaget - jeg skal lede faglaget for norsk i Vg3, og det vi er en gjeng med stort sett ganske røynde norsklærere med 25 år i skolen i snitt vil jeg tro.
Det ble et flott og veldig konstruktivt møte.

Ingen kommentarer: