torsdag 21. august 2008

Fredag morgen - ikke undervisning før kvart på tolv


Jeg har heldigvis ikke undervisning før kvart på tolv - de fleste fredager (i alle fall noen) tror jeg, derfor starter jeg med å jobbe hjemme - og først litt oppdatering av blogg. Igår - Bandaloop - artisteri og estetikk i Gloppedalsura i regi av Stavanger 2008 - kulturbyåret. Fantastisk. Heidi og jeg var inviterte til mottakelse først i "Ovalen" på Byrkjedalstunet ettersom Heidi hadde skrevet en tekst i forbindelse med arrangementet. Idag skal jeg gjøre språkhistoriepresentasjonen mest mulig ferdig - så håper jeg på en tur på golfbanen i ettermiddag. Imorgen kjører vi til Porsgrunn/Skien.Det var folkedans på Byrkjedalstunet, ikke helt salsa for å si det sånn.
Middag idag - Gyros.
Dagen gikk helt som smurt - alt etter planen - god skriveøkt - ok økt på skolen - god middag (gyros) som alle spiste og likte - god golføkt - akkurat nå går Ingrid hvileløs rundt i huset. Det skal bli trist når hun reiser. Men sånn er det.

Ingen kommentarer: