fredag 3. oktober 2008

Fredag og høstferie

Heidi og jeg sitter på kjøkkenet. Klokka er over midnatt. Det er høstferie, en uke uten undervisning. Det er ganske deilig. I kveld var vi på Siddis-stova, Kom og dans, tango-kurs - et kurs vi tok for ett år siden. Så det er jo ikke akkurat nytt, men helt ok, så fikk vi dansa litt swing også. Imorgen skal vi på del 2 - og det er masse små ting som må gjøres, men jeg skal unne meg å surre litt og og ikke planlegge altfor mye.
Men det var stress på skolen til siste slutt - retting av 3PÅA, den andre klassen gidder jeg ikke å styre med. Jeg kaller det de leverte nå på torsdag for 1. utkast - så kan de få gå en runde til rett over høstferien.
Svingte innom Telekiosken i ettermiddag og kjøpte en Acer Aspire One som reserve- og kurs maskin, så kan Heidi bruke den også når hun trenger en bærbar. Ser veldig bra ut - XP - 120 gig. harddisk - 1 kg - ideell for mitt kursbruk. Morsom å se at stadig flere elever kommer med disse minimaskinene.

Ingen kommentarer: