søndag 12. oktober 2008

Trøtt

Igår var både Heidi og jeg i det litt dystre og slitne hjørnet. "Ferien" er over, og vi har jobba mye og det er fortsatt mye som ikke er gjort. Halvard var også i det litt pessimistiske hjørnet. Vi fant ut at det var ca 10 uker til jul. Jeg hadde innbilt meg (uten egentlig helt å tro på det) at jeg skulle være ferdig med NKS-skriving, men det mangler fortsatt endel (vanskelig stoff) - og nå har NKS-studentene begynt å levere inn oppgaver. Og spansken skulle vi også ha gjort mer med. Vel - det lukter godt av fårkikål (hvis man liker fårikål - det gjør vi) - jeg har retta noen NKS-tekster - forberedt presentasjon av Markin for kolleger (onsdag), og jeg håper jeg har fri imorgen og. Kommer ikke inn på timeplanen - så er ikke 100% sikkert. så imorgen og i og for seg resten av dagen skal je skrive - forberede skoleuka, og helst lese litt spansk og. Om et par uker skal vi til Hovden og feire Jans 50-årsdag - det er helga før Brokke-Suleskard stenger - hvis de da ikke alt har stengt. På med vinterdekk. Og bilen må på service - bulk bør fikses - eu-kontroll og hele pakka. Lyspunkt - ja, argentinsk tango var jo gøy og vanskelig. Håper jeg får masse penger igjen på skatten på onsdag - de er øremerket visse formål. Så inn - og - ut. En på jobben kjøpte andelen min i golfklubben - jeg vil fortsette å spille - men som "grøntkort-medlem", det passer nok bedre til min bedagelige og ikke overhyppige spillefrekvens de siste 2-3 årene.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg i det dystre hjørnet :-)???
Det trur eg ingenting på. ;-)