lørdag 18. oktober 2008

Lørdag

Gunnar, Hanne Lise og jeg dro først på "allsang på Fredheim-løftet", ja da - det høres helt dacapo ut, men det er ganske gøy. Vi drikker vin, og synger gjennom gamle og nye schlägere, se video. Deretter dro vi til Sandnes Brygge for å prøve oss på "sosial salsa". Det var ganske gøy, etter at jeg hadde lett ti minutter etter der jeg hadde slengt fra meg dressjakke og frakk, dro vi til seveneleven for å spise litt junk. Idag har jeg startet dagen med obligatorisk spanskoppgave. Heidi kjører en del lørdager med sitt skrivekurs, jeg har hevet en kubikk med reint tøy nede i gangen som skal sorteres. Tror det blir en rolig lørdagskveld i heimen - helt uten barn faktisk. Halvard er på konf.leir på Fjelltun i Flekkefjord og Sunniva skal overnatte hos en venninne.
Heidi og jeg hadde en deilig rolig kveld foran tven - jeg fikk til og med lov å se Firewall med Harrison Ford - passa greit med Løvebakken i reklamepausen til TVN.

Ingen kommentarer: