søndag 26. oktober 2008

Tid til å ta seg inn


Det har vært en ganske rolig helg - nå er potetene på kok, jeg må straks ned og få gang på lammekotelettene. Deilig - jeg har fått gjort ferdig modul 8 til NKS - dvs. - jeg har bare en igjen - med den kvir jeg litt med - den skal dekke mange tekster, mange begreper - men jeg vet omtrent hvordan det skal være - så det er bare å få det gjort. Optimisten i meg sier jeg skal ha den klar neste helg.
Ellers har det vært jobbing i rolig tempo, middagshvil på sofaen - idag - mens Heidi og Halvard var på gudstjeneste fikk jeg kommet igang med mitt lille bidrag til renhold. Neste uke er travel og på en måte kort. Jeg drar til Bodø om et par timer - holder kurs der imorgen - mandag - og er tilbake ca kl 22 om kvelden. Så er det to skoledager - så drar Heidi og jeg til Bergen torsdag og fredag for å få en liten dose spansk. Jeg skal holde et lite minikurs på en skole i Bergen torsdag ettermiddag - nok til å finansiere en middag eventuelt flybillettene.

Ingen kommentarer: