søndag 11. januar 2009

Aftenbladet og politiet passer på


Jeg synes det er flott at Aftenbladet lager et relativt stort oppslag om at innbruddsalarmen på Bergeland vgs har gått. Jeg venter spent på oppdateringer.
Turen til Steinkjerringa med Ståle ble ikke noe av. Vi får satse på en dag uten regn og blåst. Ståle er en skikkelig globetrotter, og har en fantastisk flott blogg. Det var han som tipsa meg på det morsomme pensjonatet i Madrid, Fontana, som vi skal tilbringe et par netter på om en drøy måned.
Vi har hjemme-alene-dag, avkommet er i Bergen, Drammen, Sirdal og Norheimsfeltet (Bryne), jeg har koblet iPhonen til stereoanlegget, fyrt i peisen og lest ferdig Vingetyven av Tove Nilsen, en morsom bok men med en litt skuffende slutt kanskje. Nå putrer det chili con carne i woken, og Sunniva skal snart avhentes.
Jeg har forberedt innlegg til lesekonferansen i Stavanger tirsdag, og jobber ellers med annet faglig stoff. Ellers har jeg fått med Heidi på buggkurset, kanskje Tore Jan og Karin også blir med. Det begynner imorgen.

Ingen kommentarer: