fredag 16. januar 2009

Fredag


Onsdag var vel en helt vanlig dag, undervisning, et par møter, ikke spesielt hendelsesrik kveld. Torsdag var vel heller ikke den store dagen, fornøyd over at jeg gikk tre eller var det fire dager denne uka. Jeg bestilte billetter med NSB for å delta i bisettelsen til faren til Jan, men det kan hende at vi besøker dem i Søgne imorgen - lørdag, da tror jeg at jeg lar billetter være billetter og ikke reiser.
Igår var Arne og jeg på knirken, vi var godt fornøyd med kvelden og skjønt enige om at vi må gå neste torsdag også. Imorgen hører jeg med Jan hva de gjør, så kjører vi til Søgne, hvis det ikke passer noe seinere til Homborsund. Frode fyller 50 imorgen. Vi har kjøpt et ganske ok IKEA-fat som vi fyller med frukt. Der traff vi forøvrig Mathilde.
Tonje på overnatting. Sunniva barnevakt hos Irene. De hadde tenkt seg i Ålsheia, men det blåser veldig surt. Så jeg tror de står over det. Fått spanskboka - forstår vel 60%. A la cama - ahora.

Ingen kommentarer: