fredag 30. januar 2009

Om blogging


Jeg sitter og leser hva Dagens Næringsliv skriver om blogging i fredagsbilaget. Elevene skriver stil og jeg kjenner jeg er ganske middagssulten.
Påstanden er at kvinnelige bloggere er mer nevrotiske enn gjennomsnittet og at de bruker blogging til å bearbeide følelsene sine, videre at de bruker nettet til å motvirke ensomhet. Noen av dem som ble omtalt i DN, har jeg tagga i Delicious.
Hva skjer i helgen?
  • Noe jobbing, må få system og plan over spansken og være superklar til neste forelesning - dvs. mandag.
  • Er ansvarlig for antikonferanse tirsdag 3. feb. på Gardermoen - må tenke nøye gjennom dagen, og også forberede eget kort(!) innlegg.
  • Skal holde kurs sammen med Marita på onsdag - må gå nøye gjennom og se om opplegget ser klart ut.
  • Retting. Jeg er godt inni 3IFC-bunken, har kun en NKS-oppgave liggende. Har litt tid på mandag. Kravet jeg stiller til meg selv er å være ajour neste fredag. Da burde jeg ha retta ferdig 3IFC i løpet av helgen.
Heidi er i Oslo, lurer på om H og S har spesielle ting på gang.

Ingen kommentarer: