fredag 9. januar 2009

fredag 9.1.09


Fredag, og lønna er alt inne på konto. Hvilken velstand. Idag har jeg bestilt fly til Bergen 13.2., halvveis avtalt møte med HIB den dagen, bestilt Citybox (NLA håpet jeg kunne velge et ikke altfor dyrt hotell, og billigere blir det ikke), pluss at jeg bestilte Centrum Budget Hotell i Kristiansand, Rica i Grimstad skulle ha 1245 for en overnatting, det gidder jeg ikke. Har dessuten fått avgårde søknad til SIU om Cadíz i april. Masse papir og attester for om mulig få to ukers kurs der i forbindelse med påsken. Men det hadde jo vært gøy.
Imorgen får bli ryddedagen, idag tar jeg det med ro. Var innom biblioteket (mange måneder siden sist), lånte diverse reiselektyre, litt lat.amerikansk historie + en film. Akkurat nå leser jeg spaniaboka til Knut Faldbakken.

Ingen kommentarer: