lørdag 28. juni 2008

Lørdag - i Stavanger



Jeg har flytta over alle filer i "Mine dokumenter" - det viste seg å være litt over 40 000 - har ærlig talt ikke peiling på hva som gjør at det blir så mye, men det er i alle fall filer som sikkert har akkumulert seg de siste ti åra. Det er også tusenvis av fotoer - moralen er - slett brutalt med en gang du tar bildet, eventuelt med en gang du legger dem inn. Jeg har en følelse av at det er mange dubletter. Så er det mange gigabyte med musikk. Det meste vil jeg sikkert aldri høre på. Jeg har tre eksterne harddisker, og disken på iMacen er på 750 gigabyte. Tror jeg vil kjøpe en såkalt Time Capsule etter sommeren for på en litt mer systematisk måte sikkerhetskopiere. 1 terrabyte koster ca 4000, og det er det paradoksalt nok verdt.
Vel - litt utpå ettermiddagen dro vi til Stavanger - fint vær og sandvolleyball i Vågen. Vi bestakk Halvard og Sunniva med hver sin hundrelapp og dro på Foodstory.
Heidi hadde kjøpt dvd - en jentefilm selvfølgelig med tårevåt Meryl Streep med irsk aksent. Men jeg holdt ut til det bitter end, og ble belønnet med 1 stk salsa, 1 swing og 1 tango (men her er vi i sterkt behov av repetisjon, det meste har vi glemt).

Ingen kommentarer: