søndag 22. juni 2008

Søndag 22.6.


Ser på en ganske kjedelig EM-kamp, dvs - ser på - jeg hører musikk, leser blogger - og kaster et og annet blikk på kampen.
Idag - kl 11 - golf - merkelig at jeg etter en runde med nokså håpløs golf - får lyst til å gå ny runde. Traff Tore som hadde gått 18 hull med barnevogn (og golfbag). Ingve min golfmakker er nå i vinbransjen - jeg utfordret han til å arrangere vinkurs.
Svigers på besøk - de oppfordret oss til å holde utgangsdøren låst etter at de selv hadde hatt besøk av en rusa person som hadde avlagt svigermor et besøk.
Ingrid lagde middag - IKEA-bullar - med fløtesaus.
Heidi og jeg hadde en kjapp tur på Orrestranda. Vi klarer ikke å la vær å være effektive - rydding på loft m.m. Fortsetter med rydde- og reparasjonsprosjektene imorgen - Heidis sykkellås må bores opp etter at ungene har somla vekk sykkelnøkkelen hennes. Jeg må innom jobb imorgen for å få attest fra rektor slik at jeg kan søke om Comenius-stipend (for Spania til høsten)
. Så har jeg diverse skriveoppdrag - NDLA/NKS - må jobbe med det imorgen og.

Ingen kommentarer: