søndag 29. juni 2008

Søndag 29.6.08


Idag har jeg jobbet med NDLA - skal lage et utkast til årsplan for norsk på Vg1, dvs. - jeg har gjort det en gang - men planen trenger oppdatering. Planen skal ikke vise til en spesifikk lærebok, noe som jeg mener er ganske lett for Vg1 og Vg3, foreløpig noe mer krevende for norsk på Vg2.
Vel, nå skal jeg ikke sitte her og skrive hele (sønd-)dagen, om noen timer treffer jeg Per Inge på golfbanen. Halvard har også lyst til å være med til tross for at han var ganske frustrert sist vi spilte.
Så er det EM-finale og en ganske spennende avslutning på Buick Open (PGA), Heidi hadde lyst til å dra på konsert på Time prestegard, tror ikke det blir tid til det.
Akkurat nå er det sørgmodig musikk på tv'en, ikke rart New York er rammet av orkaner og tsunamier. Jeg har sans for denne type katastrofilmer. Sånn går det når man driter i global oppvarming.

Ingen kommentarer: