fredag 27. juni 2008

Fredag!


Huset sover. Odd Christian jobbet på Sivdammen igår, men skal ikke jobbe mer før på mandag igjen. Jeg synes det er flott at han får erfaring med pleie og omsorg. Idag fyller kompis Jan i Søgne 50. Gratulerer! Bildet er fra da vi besøkte dem, og kånene var på kleshandel.
Jeg treffer antakelig dem i forbindelse med dansecampen om en drøy uke.
-plutselig oppdaget jeg at det var fredag og ikke torsdag - en dag denne uka har altså forsvunnet i et svart hull. Akkurat nå skriver jeg på den nye iMacen som kom inn døra i ettermiddag. En gigantisk skjerm - jeg strever fortsatt med å reorientere meg i mac-universetet, akkurat nå flytter jeg data over fra pc'en og de eksterne harddiskene. Det blir lagring og dobbeltlagring - oppdager det f.eks. når jeg flytter musikken over i iTunes. Ellers har vi drevet litt haging - og litt med NKS.I helgen skal jeg skrive litt for NDLA og ha litt fri.

Ingen kommentarer: