tirsdag 26. august 2008

Etter litteraturseminar


Akkurat nå har jeg sendt inn søknad til NLA for Odd Chr som vil ta matematikk ved siden av historie dette året. Slike prosjekter støtter jeg helhjertet - ikke helt billig studium - 30 studiepoeng - så i år går det en del i skole (spansk for Heidi og meg, folkehøgskole for Ingrid - og matematikk for OC).
Jeg trodde jeg skulle få en rolig kveld etter litteraturseminar i Sauda, men Heidi plinget inn en melding om foreldremøte for 9. trinn. Ellers så mailet NKS om at det var for mye undulat-støy på en del av innlesningene mine - så det må gjøres om igjen. Arbeid for imorgen kveld tror jeg - så er det salsa på torsdag - synd at kolliderer med Synnivas forestilling samme kveld - kanskje vi rekker det også?
Ellers var det et kjekt litt.seminar i Sauda selv om jeg ikke helt klarer å engasjerer meg voldsomt i litterære krangler - men boka Blind av Lars Ove Seljestad var meget lesverdig.

Ingen kommentarer: