mandag 11. august 2008

iPhonen


iPhonen er i hus, jeg har til og med kjøpt en liten lommebokaktig taske som skal sørge for at den er godt beskyttet mot støt og slag. Det jeg blant annet gleder meg til er
a. kunne sjekke matoppskrifter når jeg står i butikken
b. lage masse innkjøpslister (vi har en slags ambisjon om å planlegge middagen bedre - middager som planlegges på Kiwi mellom fem og seks blir verken spesielt gode eller sunne
c. ta bilder, flickre og blogge on the spot
d. sjekke tv-programmet når jeg sitter i kjellerstua
e. ymse dødtidsaktiviteter
...
ellers har jeg gått inn for iConnect - dvs fri datanedlastning - tviler på at jeg vil ha noe å spare å skype i forhold til innenlands telefonsamtaler. Abonnementet er ganske dyrt, og selv om jeg kan trekke fra litt på "firmaet", er prisen tilsvarende det jeg betalte for Internett-oppkobling midt på 90-tallet - dvs. ganske saftig.
Vel, det er fortsatt noen dager til 22. aug når vidunderet skal aktiveres, men ifølge Svend Andreas Horgen har jeg noe å glede meg til.

Ingen kommentarer: