tirsdag 12. august 2008

På'n igjen imorgen


Nå er det rett og slett slutt på sommerferien- det har vært en fantastisk flott og lang sommerferie, jeg unner alle 8 ukers ferie. Jeg har riktignok jobbet ganske mye med NKS, med intens innspurt, sittet i hele helgen + igår og idag og jobbet med studieenhet 7 for å rekke det jeg har lovet. Nå er den i mål, og i neste uke kan jeg regne med at de første nettstudentene melder seg. Jeg regner med at jeg realistisk trenger en måned på neste studieenhet, og så høstferien for å gjøre ferdig hele greia.
Så idag har det vært skriving for alle penga - Heidi og jeg gikk en kveldstur rundt Melsvannet - det var hele adspredelsen. Nå har jeg fylt ut kontrakt for spansken på UIB - og jeg bruker de siste minuttene av tirsdag 12. til å se en film Odd C anbfalte - Shoot em up - ikke akkurat Bergman for å si det sånn (Heidi ser akkurat nå Scener fra et ekteskap)

1 kommentar:

yoxx sa...

wonderful waterscape...