tirsdag 5. august 2008

Tirsdag 5.8.


Vi kjørte til Oslo igår, forsov oss og rakk akkurat fram til fødselsdagsselskapet til Margrethe - ikke veldig happy med veien mellom Ålgård og Dalen. Har egentlig lyst til å kjøre Sørlandet tilbake. I dag har Halvard, Oscar, Heidi og jeg vært i byen. Parkert ved Vestbanen, 40 kroner timen er egentlig ikke så ille for parkering. Heidi ville på Gudrun Sjøden og var mistenksom over min entusiasme for hennes shopping. Hun var ikke tilsvarende entusiastisk når jeg skulle på Telehuset og shoppe iPhone, men de var utsolgt - men jeg fikk kjøpt en Sigma 10-20 mm. Så har jeg hatt litt kontakt med NKS - det blir lett rot når man jobber på flere maskiner - og av en eller annen grunn har jeg ikke klart å legge ut siste versjon på gmail-backupen min uten at det har ført til noen stor katastrofe.

Ingen kommentarer: