fredag 12. desember 2008

fredag 12.12.

Akkurat nå er jeg rik, en fet julelønn + honorar fra NKS for nesten ett års jobbing. Men jeg er ganske kjedelig og betaler ned på fleksilånet - dessuten skylder jeg sånn ca 80 000 i skatt. Inn og ut.
Igår var jeg med Halvard og vaffelbedriften hans til Bryne ungdomsskole. Vi var selvsagt for seine, men jeg insisterte på at jeg ville spise middag før vi dro ettersom jeg fikk presentert transportbehovet etter at jeg kom hjem fra jobb. Halvveis til skolen - "Har vi papp-tallerkener?" Nei, så hadde de glemt detaljer som skjøteledninger, skjeer (vaflene skulle serveres med is ++), ikke helt god planlegging med andre ord. Men alt ble solgt! Og de fikk til og med et lite overskudd.
Etterpå - en tur til Arne, så satt jeg til midnatt og ordna musikk til julebordet. For å kompensere for gamle synder, kjøpte jeg musikk helt lovlig på iTunes.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe! Du gjer opp for deg med ein donasjon til Steve Jobs! Det kallar eg konvertitt!