søndag 14. desember 2008

Rolig søndag


Diverse julepost er nå på vei til venner og kjente. Vi har hatt rydde- og skrivesøndag. Så gikk jeg en tur for å legge noe i noen postkasser. Da passerte jeg et av Brynes uhorvelig mange gallerier. Tror vi må ha flest pizzajointer og gallerier i forhold til antall innbyggere i hele Norge. Jeg så til og med skilt for kunstgalleri her i Kong Sigurdsgate.
Nå er middagen på kok. Ellers ringte Halvard meg og fortalte at mitt gamle trofaste powershot var oppsporet, dagen etter at jeg kjøpte nytt. Erfaringen min er at det er flott med speilrefleks, men mange gode snapshot krever at man har et ok kamera i lomma. Da er dessverre ikke iPhonen eller casiokameraet mitt godt nok. Halvard hadde funnet kameraet hos en kompis som trodde Halvard visste hvor kameraet lå osv osv.
Nå skal jeg øyeblikk avgårde og hente Vilde og Sunniva som er på Kvadrat. Halvard og Sunniva har stor glede av juleforberedelsene. De har mange de har lyst til å gi julegaver. Jeg derimot er nokså ambivalent til gavestyret. Målet mitt er å få færre ting, ikke flere ting. Det gjelder da ikke utvalgte gadgets (hehe).

Ingen kommentarer: