tirsdag 30. desember 2008

Tirsdag 30.12.


Jeg går litt vill i ukedager og daoer, men det er altså nest siste dag i året, det vil si at ferien går mot en slutt ettersom jeg skal holde kurs på fredag, og jeg har diverse ting jeg burde få i orden før skoleår 2009. Deler av morgendagen vil gå med til å "forberede" nyttårsaften. Halvard var vel ikke helt fornøyd med mini-familiepakken jeg kjøpte med fyrverkeri. Han ville nok foretrukket "super power-pakken", for den viderekommende pyrotekniker som det heter i reklamen.
Ellers har jeg klart å få sendt en faktura til fylket, laget to skjermvideoer (i forbindelse med kursing), og ellers funnet fram til spansk webtv, ypperlig for oss studenter. Synd at Arne er på Askøy ellers kunne vi gått på Holmen idag. Det at vi beveger oss raskt mot januar vil si at vi samtidig beveger oss raskt mot a. Amsterdam (guttetur), b. Madrid (familietur) og diverse andre hyggelige ting! Fantastisk! Det ser ut som om Sunniva blir med til Hellas, og kanskje Vilde blir med oss til Spania. Kjekt det og selv om det er først til sommeren.
Ikveld så vi siste episode av det Cranfords - kjekk engelsk serie, så har vi laget rekepate - etter Eva Maris oppskrift. Tror vi brukte hurtigmikserdelen til mikseren jeg gav til Heidi for ett eller to år siden for første gang.

Ingen kommentarer: