lørdag 8. august 2009

Lørdag 8. august


Lørdag vil altså si at jeg har fri, skoledagen igår bestod stort sett i å se Almodars film "Volver", glad ungdommene, de fleste av dem, hadde sin siste skoledag. Jeg synes jo de på mange måter er tøffe, f.eks. Nikolas fra Sveits, 16 år gammel, har vært her alene i 6 uker og lært ganske mye spansk. Men likevel - jeg liker nok en litt voksnere gruppe. Her har det vært mye fjas og tant, lite lekser og lite grammatikk, men mye snakk (på spansk).
Igår fikk jeg min lille salsafix, en salsaprofessora fra Cuba som jeg hadde sterk mistanke om var er hadde vært mann, ganske fascinerende, hadde et minikurs, og etterhvert fikk jeg svingt meg litt. Skal ut en liten tur i kveld og, ellers sitter jeg nå på en kafe med WIFI for å jobbe litt med boka.
Trist med Rasmus, godt Torhild og PM kom seg hjem. PM lurte på om jeg hadde et bilde de kunne bruke, det beste jeg hadde var igrunn et der Rasmus spilte minigolf.

1 kommentar:

Heidi sa...

Fint bilete. Du får prøva å leva med litt tant ;-)