tirsdag 2. februar 2016

Hva har jeg ellers gjort så langt? Oppsummering 2. februar

Musical - Dracula - flott!
Leie av sykkel - kom meg langt av gårde selv om det var en dårlig sykkel
Mange turer med metro og buss!
Tango og rock på La Viruta - gøy å kunne bruke swingen jeg har lært!
Noen fine og noen litt frustrende timer med tango med Lucia og Gerry!
Tur til Tigre og Colonia (Uruguay)
Vinsmaking  her i Palermo (ettersom jeg ikke kom meg til Mendoza - 16 timer med buss ble for langt!)
Stor glede av sim-kort til telefonen - har gitt meg Internett og gps på tlf. selv om hastigheten har vært dårlig, kosta en drøy hundrelapp (brukt Claro)
Besøk i metodistkirken to ganger - kjekt ettersom jeg tilfeldigvis alt hadde besøkt kirka på Youtube (via et Google-søk på tango de la esperanza)
Hyggelige småprater her og der.
Og selvfølgelig - hvis man er i Buenos Aires - kort til buss og metro, dessuten til forstadstogene - SUBE. Koster en slikk og ingenting.
Lunsjstedene som tilbyr  masse god mat etter vekt. Fint når man etterstreber lite kjøtt.
Litt for mange feite empenadas, gjerne etterfulgt av kaldt godt øl.
Så langt skrevet kanskje halvparten av førsteutkastet til en bok. Den skal bli bra!





Ingen kommentarer: