tirsdag 9. februar 2016

Siste tirsdag i BA og forening for forlengelse av døgnet

Tayron er mistet. Vi elsker han med hjerte og sjel. Stor belønning!
Nedtellingen har begynt - siste tirsdag. Ute i dag var det stekhett. Til tross for sein natt, våknet jeg som jeg pleier i 6-tida. Stod opp og fikk jobbet litt mer med diverse tysk. Så fikk jeg gjort litt administrativt i forhold til sokneråd og Erasmus-prosjekt.
Så kjente jeg at jeg godt kunne tatt en siesta, men dro i stedet ut. Gikk til Once,  hoppa på et forstadstog - hoppa av på Liniers. Gikk litt rundt der - hoppa på en buss som virkelig snirkla seg gjennom byen. Det virka som at buss-sjåføren ikke trodde meg da jeg sa at jeg skulle til endestasjonen. Jeg hoppa imidlertid av i Palermo ettersom jeg så en undergrunnstasjon for linje D - altså som ville bringe meg greit til Recoleta igjen.
Milongaen i går  var dansemessig et lavpunkt, men det viktige - jeg var der, og var ute på golvet. Husket ingen ting, og alt skal gå bedre. Så var det utrolig trangt og mye folk etter hvert. Taxi hjem en gang etter halv ett.



Ingen kommentarer: