onsdag 22. september 2010

Onsdag 22.9.


Det var veldig trist med Venus. Jeg hadde fått et forhåndsvarsel fra Heidi, og var igrunn forberedt på det, men uansett. Les hva Heidi skriver om kattepusen vår. Vi har en katt til, Cleopatra, som er mer sky og fraværende. Jeg må innrømme at det ikke har vært helt det samme med den.
OK, klokka er halv sju om morgenen, og jeg skal til legen for å få antibiotika. Så ser jeg ikke bort fra at han vil måle blodtrykket igjen. Dette gjør at jeg bruker dagen her til skriving, og ikke blir med på ny tur til El Alto som gruppen her skal idag. Jeg vil høre også høre om legen fraråder sterkt reising. Imorgen reiser gruppa her uansett til Sorata som gjør at jeg får en ny runde i retning Titikaka, men denne gang mer på østsiden. Hvis legen ikke mener det er spesielt dumt, så reiser jeg til Salar de Uyuni, saltørkenen, hvis jeg finner en grei måte å gjøre det på på tre dager. Jeg drar antakelig opp til byen i ettermiddag for å sjekke dette mulige reiseprosjektet. Men skrivinga henger litt over meg. Ikveld, salsa på Hotel Torino.
....

Det ble en litt surre- og rotedag. Først til legen, det gikk greit 10 min. med taxi. Så opp til byen. Jeg kjøpte billett til denne saltørkenen, men det er nattbuss, og antakelig ikke den festeligste turen. Så blir jeg bare der på dagtid på fredagen, før jeg tar nattbuss tilbake. Men jeg har fått skrevet en del, og fant ut at det av ulike grunner var greit å ikke bli med til Sorata. Da får jeg jobbet litt mer med bok og andre ting også. Krevende, men kjekk salsa på Hotel Torino. Hyggelige instruktører. Nå er klokka over 12, men jeg hadde siesta idag. God natt.

Ingen kommentarer: