torsdag 30. september 2010

Torsdag 30.9.2010

Bestilt hotell i Barcelona etter tips fra Twitter-kontakt, Market Hotel, sentralt, godt og rimelig. Da bør man vel ikke klage. Har bestemt at jeg avslutter oppholdet her med en tre-dagers tur til Potosi og Sucre slik at jeg er tilbake i La Paz søndag morgen. Flyet går jo mandag morgen. Ellers så har jeg faktisk stort sett sjekket Its learning nesten hver dag, og imorgen har min vikar, Audun, sin siste dag, og elevene er overlatt til selvstudium, dvs jeg lager et opplegg på Its learning + at jeg sjekker meldinger daglig. Det går nok bra. Kjekk salsa igår også, denne gang med to norske vernepleierstudenter fra Stavangerområdet.
Nå skal jeg forsøke å skype mor og far for å se hvordan de har det før jeg tar en liten siesta før jeg igjen må jobbe med opplegget for elevene.

Ingen kommentarer: