mandag 15. september 2008

Litt for mye å gjøre


Klokka er snart ti på kvelden, og jeg har fortsatt litt å gjøre før jeg føler jeg kan gå på jobb med den gode følelsen av å være godt forberedt. Det til tross for at jeg stort sett har jobbet hele dagen - men det er nytt stoff - retorikk - og jeg skal holde 3PÅA i ånde i fire skoletimer.
Ganske spennende egentlig. Jeg tror vi må jobbe med McCain og Obama imorgen -  jeg tror jeg skal ha et godt opplegg om retorikk - men kanskje ikke før vi er ferdig med det  (i år). Sunniva har vært og kjøpt en Acer bærbar. Jeg har ikke en veldig god følelse i forhold til Acer-plastikken og Vista. Angrer litt på at vi ikke gikk opp en lapp og kjøpte mac, men ok. Spesifikasjonene ser ok ut hvis maskinen holder.  Ellers er jeg litt bekymret for opplegget jeg skal ha i Stavanger - men ikke veldig mye - egentlig,men den flotte keynote-presentasjonen - den rekker jeg ikke å lage. Her blir det show og tell. Nå  - til verket - få forberedt ferdig.

Ingen kommentarer: