lørdag 20. september 2008

Lørdag dugnad

Jeg var på kurs igår i modernisme, en meget kompetent foredragsholder, men jeg tror jeg har den samme følelsen som jeg kanskje tror elevene har. Han kan sine ting, men det angår ikke meg. Nå skal jeg avgårde på dugnad, mer skriving seinere.
Lørdag - kl er ett, skal jobbe litt med spansk - litt med nks - helgehandel og ellers ta ting litt som de kommer. Jeg kjørte til Sandnes for å hjelpe Jensi med flytting - men - det var egentlig ikke så veldig mye som skulle flyttes denne dagen - en skjenk, noen hyller, et par bord, en hjørnesofa. Så jeg hadde tid til å kjøre innom Liv og Einar på Sandnes. Far til Einar er meget syk, han er like gammel som far, og ligger på det siste. Trist.
Sensommer - nei - man må vel si at det er høst seint i september -men jeg sitter faktisk i kortbukser - Heidi er ute og går en tur. Skal innom Odd.
Halvard er i fødselsselskap hos Vebjørn, vi hadde en liten tyskøkt før idag (sånn er det når far er (ex-)tysklærer), Sunniva er også ute, kattene er ute/inne - flyr ut og inn. Nå skal jeg lese litt spansk - det kommer til å henge over oss til vi er ferdig med eksamen i november. Ellers har jeg konstatert at KLM har fornuftige priser og flyavganger til diverse europeiske storbyen. Jeg har sendt over deres tilbud til både Paris og Madrid til Gunnar og Arne.

Ingen kommentarer: